«Δε δίνω αφορμές για την προσωπική μου ζωή»

Είναι αναμφισβήτητα από τις πιο όμορφες παρουσίες στον ελληνικό κινηματογράφο. Η Βίκυ Παπαδοπούλου, με τελευταία της συμμετοχή στο Τανγκό των Χριστουγέννων δίπλα στον Γιάννη Μπέζο, είναι ποίημα αλλά γενικά θέλει να περνά απαρατήρητη γιατί προσπαθεί να μένει μακριά από την επικαιρότητα της showbiz…
«Το μόνο που κάνω είναι ότι δεν μιλάω στα Μέσα για την προσωπική μου ζωή, έτσι δεν δίνω αφορμές. Όταν όμως, είμαι με κάποιον είμαι μαζί του, δεν κρύβομαι», είπε στην πρόσφατη συνέντευξή της.
Πώς είναι ο πρωταγωνιστικός της… ρόλος της στη ζωή κάποιου άντρα; «Με σεβασμό και θαυμασμό στον άνθρωπο που έχω δίπλα μου και με μια συνεχή προσπάθεια. Γενικότερα, δεν κάνω υποχωρήσεις απλά όταν είμαι ερωτευμένη προσπαθώ να είμαι εκεί χωρίς να αλλάζω την προσωπικότητά μου».