Οι σαραντάρες ίσον με δυο εικοσάρες και οι πενηντάρες ίσον με δύο... εικοσιπεντάρες. Αυτά που γνωρίζαμε παλιά, ότι η γυναίκα μόλις πατήσει τα πρώτα... «άντα» αρχίζει σιγά σιγά να μετρά αντίστροφα το χρόνο -ευτυχώς - το έχουμε ξεχάσει…
Τα νέα ήθη δεν θέλουν τις γυναίκες σαν... τα άλογα που τα «σκοτώνουν», όταν γεράσουν, αλλά θέλουν τη γυναίκα ενεργή ακόμη και στα πρώτα... «-ήντα» της!
Και δεν είναι μόνο ενεργή μια σύγχρονη πενηντάρα, αλλά σε πολλές περιπτώσεις, βάζει τα γυαλιά στην 25αρα που πάσχει από το σύνδρομο του «μη» και του «ντρέπομαι» Καταρχήν, η 50χρονη έχει 25 χρόνια επιπλέον εμπειρίας και το κυριότερο;
Με τόσα χιλιόμετρα στο κρεβάτι, δεν θυμάται τι πάει να πει... αναστολή! Είναι έτοιμη για όλα, έτοιμη να σε μυήσει στα μυστικά του σεξ (γιατί σε αυτή την ηλικία, μην περιμένεις από μία 50χρονη να σου μιλήσει για έρωτα, αγάπες και φτερωτά ανθρωπάκια με βέλη), είναι η απόλυτη αφέντρα στο κρεβάτι.
Τόπο στα νιάτα
Οι 50χρονες κάνουν... τόπο στα νιάτα, αλλά μόνο για να χωρέσουν στο κρεβάτι τους! Βλέπεις, «τσιμπάνε» το... θήραμα τους από νεαρότερα target group, αφού οι νέοι άνδρες είναι αυτοί που τις έλκουν περισσότερο κι εξάπτουν τη φαντασία τους. Κι αν πριν λίγα χρόνια, νέοι άνδρες έβαζαν «ταβάνι» τις 40χρονες, πλέον έχουν στραφεί και στη νέα δυναμική γενιά των 50χρονων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Μαντόνα, η οποία εδώ και λίγους μήνες κυκλοφορεί με 24χρονο τεκνό.
Οι 50χρονες γουστάρουν τα πρόστυχα εσώρουχα!
Σύμφωνα με τους πωλητές, οι πωλήσεις "πικάντικων" εσωρούχων ανάμεσα σε σαραντάρες και πενηντάρες έχουν αυξηθεί τους τελευταίους μήνες. Οι ώριμες γυναίκες πετάνε τα παλιομοδίτικα κι αντι-σεξουαλικά εσώρουχα τους στον κάλαθο των αχρήστων και αγοράζουν ζαρτιέρες, sexy εσώρουχα και αποκαλυπτικά νυχτικά. Ενίοτε οι αγορές τους είναι πιο τολμηρές και από των 20χρονων κοριτσιών. Άλλωστε, τόσο οι σχεδιαστές όσο και η αγορά γενικότερα, αντιμετωπίζει την σύγχρονη 50χρονη ως τη νέα... 20χρονη καταναλώτρια!
Τα νέα ήθη δεν θέλουν τις γυναίκες σαν... τα άλογα που τα «σκοτώνουν», όταν γεράσουν, αλλά θέλουν τη γυναίκα ενεργή ακόμη και στα πρώτα... «-ήντα» της!
Και δεν είναι μόνο ενεργή μια σύγχρονη πενηντάρα, αλλά σε πολλές περιπτώσεις, βάζει τα γυαλιά στην 25αρα που πάσχει από το σύνδρομο του «μη» και του «ντρέπομαι» Καταρχήν, η 50χρονη έχει 25 χρόνια επιπλέον εμπειρίας και το κυριότερο;
Με τόσα χιλιόμετρα στο κρεβάτι, δεν θυμάται τι πάει να πει... αναστολή! Είναι έτοιμη για όλα, έτοιμη να σε μυήσει στα μυστικά του σεξ (γιατί σε αυτή την ηλικία, μην περιμένεις από μία 50χρονη να σου μιλήσει για έρωτα, αγάπες και φτερωτά ανθρωπάκια με βέλη), είναι η απόλυτη αφέντρα στο κρεβάτι.
Τόπο στα νιάτα
Οι 50χρονες κάνουν... τόπο στα νιάτα, αλλά μόνο για να χωρέσουν στο κρεβάτι τους! Βλέπεις, «τσιμπάνε» το... θήραμα τους από νεαρότερα target group, αφού οι νέοι άνδρες είναι αυτοί που τις έλκουν περισσότερο κι εξάπτουν τη φαντασία τους. Κι αν πριν λίγα χρόνια, νέοι άνδρες έβαζαν «ταβάνι» τις 40χρονες, πλέον έχουν στραφεί και στη νέα δυναμική γενιά των 50χρονων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Μαντόνα, η οποία εδώ και λίγους μήνες κυκλοφορεί με 24χρονο τεκνό.
Οι 50χρονες γουστάρουν τα πρόστυχα εσώρουχα!
Σύμφωνα με τους πωλητές, οι πωλήσεις "πικάντικων" εσωρούχων ανάμεσα σε σαραντάρες και πενηντάρες έχουν αυξηθεί τους τελευταίους μήνες. Οι ώριμες γυναίκες πετάνε τα παλιομοδίτικα κι αντι-σεξουαλικά εσώρουχα τους στον κάλαθο των αχρήστων και αγοράζουν ζαρτιέρες, sexy εσώρουχα και αποκαλυπτικά νυχτικά. Ενίοτε οι αγορές τους είναι πιο τολμηρές και από των 20χρονων κοριτσιών. Άλλωστε, τόσο οι σχεδιαστές όσο και η αγορά γενικότερα, αντιμετωπίζει την σύγχρονη 50χρονη ως τη νέα... 20χρονη καταναλώτρια!